E3: A Sony termése ismét bőséges

2018. június 12. 18:04 - Gengsztericki

Javában pörög az idei E3-as konferencia, ami a videójáték szcéna legnagyobbja, legnevesebbje és legfontosabbja. Minden játékgyártó erre az alkalomra vár, hogy prezentálja új játékait, ötleteit és őrületes hype-ot generáljanak mindenféle szarjuk köré. Mármint, nem akarok én semmit csakúgy leszarozni, de az elmúlt évek tendenciája azt mutatja, hogy általában sokkal nagyobb a füst, mint a láng. Sokszor már csak egy kis szikrának is örülnénk, de az emberek módszeres kirablása (lootbox botrányok, mikrotranzakciók mindenhol, DLC halmozások stb.) sokkal fontosabb, mint a pozitív játékélmény. Na, de elég a panaszkodásból, a játékipar olyan amilyen, de minden gonosz között kell lennie jónak is. Ez a jó esetünkben a Sony Entertainment, ahol még mindig nagyon tudnak játékokat csinálni. Tegnap este övék volt a színpad és nem okoztak nekünk csalódást. Nézzük az idei termést:

Last of Us Part II

Akkor kezdjük egyből a nagyágyúval. Nem volt titok, hogy érkezik a Last of Us sorozat folytatása, amibe már korábban is kaptunk egy kis betekintést. Aki szeret játszani, annak valószínűleg megfordult a keze alatt az első rész, és ha időt szánt rá, akkor biztos, hogy imádta. Szó szerint nem találkoztam még emberrel, aki ne állította volna, hogy az egyik legjobb amivel valaha játszott. Ez a siker soktényezős volt. Először is kellett egy stúdió, akinek van tapasztalata kalandjátékokkal és történetmeséléssel - ebben a kategóriában pedig a Naughty Dog verhetetlen (khm Uncharted sorozat). Aztán kellett egy manapság divatos, baromi látványos posztapokaliptikus környezet zombikkal, meg mutánsokkal. Azonban a nap végén, csak egy dolog fog számítani: a történet. Egy történet, ami könnyeket csal bárki arcára, mert valódi emberekről és az ő tragédiájukról szól.

Nem emlékszem mikor övezett ekkora várakozás utoljára videójáték folytatást, de az biztos, hogy a Naughtydogos srácok jól feltették maguknak azt a bizonyos lécet. A Sony receptje az idei E3-on az volt, hogy nem összevágott játékmeneteket mutogat és narrál mellé, hanem jeleneteket ragadtak ki a játékaikból, hogy igazán érezhessük azok hangulatát. Mit is mondhatnék... lehet valami ennél hatásosabb?

Ghost of Tsushima

Szinte a semmiből rukkoltak elő az inFamous széria készítői ezzel a lélegzetelállító szamuráj tematikájú játékkal. A nyolc perces ízelítőben betekintés nyerhetünk a Japán open-world világba, ahol a látvány festményeket idéz fel bennünk és az aláfestő zenével együtt valami egészen varázslatos kompozíciót alkotnak. A harc koreográfia is megér egy misét, de apám ez a látvány...

Marvel's Spiderman

Jó rég volt már jó Pókember játékunk és ha hihetünk a szemünknek, ez jobb lesz minden eddiginél. Tényleg nem tudom, mit fűzhetnék hozzá... Talán annyit, hogy ez a hét perc izgalmasabb és Pókemberhűbb, mint az eddigi filmek összesen.

Death Stranding

Hideo Kojimo legújabb rémálmához már egy éve szivárogtatják a hátborzongató kedvcsinálókat. Főszerepben a Walking Deades Norman Reedus, akivel parábbnál parább dolgok történnek. Szerintem Hideo Kojima lázálom szerű látomásait nem kell bemutatnom annak, aki játszott a Metal Gear Solid játékokkal, de ez még annál is sokkal szürreálisabbnak tűnik. Meg nem mellesleg gyönyörűnek is.

Control

A Max Payne sorozatot, Alan Wake-et és Quantum Breaket jegyző Remedy is átpártolt a Sonyhoz, és egy telekinetikus erőkkel rendelkező, valóságformáló hölgy bőrébe bújva rendezhetünk majd el pár arcot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veszelyzona.blog.hu/api/trackback/id/tr9414043464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása